lindilus.blogg.se

God morgon

Kategori: Gymnasietiden

Pungplättar va jobbigt det är att gå upp på morgonen. Särskilt när man ska iväg till Eva och babbla om krönikor. :mad: Det kommer bli fett lame som vanligt...och alla lektioner kmr vara minst 2 tim långa som vanligt. Jag kriverar på det här. Jävla pandamamma! (fortfarande vackert ord):lol:

Mina kläder ligger i en ångest-stor hög på golvet...sätter man på sig nåt av det där så vomiterar jag väl. Ska se om jag kan hitta några svarta sopsäckar att dra över skallen. Lr så åker jag bara hem idag till den ångest-stora klädhögen i mitt rum och add:ar dessa på högen. Shit vilken bra plan..jag ska nog bli filosof. NOT! :cool:

Nej.. men nu får det va bra. Ska blutta iväg till skolan in some time så allt patrask får flytta sig..och det på direkten. Svejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: