lindilus.blogg.se

Kanske inte så dåligt ändå!

Kategori: Gymnasietiden

Hej mina undersköna kompanjoner.. ÅÅnej, här kommer PeddoSven dumdum nu e han här igen dumdidum...

Skinny\'s tankar när jag träder in i rummet:
- Fan, allt kanske inte är så dåligt ändå!
(Känns bra att ha ett mission här i världen..om mitt nu är att förfina din dag så får det väl va så) :lol:

Hoppelihoppad över Cambridge idag..really didn\'t orka (extra artikulerat sagt för att hedra the teeeacher). Dregglade kvar i sängen istället och störde Martin med severala irriterande pet i face:et. Sånt är alltid amuzing.

Lite hjärnblödnings-framkallande filosofi och franska anpassad till förståndshandikappade va resten av dagens underbara underhållningar. Fick tillbax en kär gammal vän av MäddiMaddu: Den mest extremt porriga harlequin jag nånsin läst. Gosh I just love\'em. Måste börja läsa igen..såå ytterst underbart bra dom är. Vissa utvalda av oss förstår vad jag menar..mohahha!

Today har jag äntligen städat mitt rum..samtidigt som jag och mor hade vår vanliga freak-show. Diverse fula danssteg och såklart underskön sång som förgyller även den minsta penis. Eeehh..jo!
Sen massive med spanska som går åt helvete. Nu över till engelska och NK..DETTA TAR LIVET AV MIG! Måste även rensa min väska innan jag somnar..det är så viktigt att det inte ens står viktigare saker i George Bush lagförslag. Så är läget.

Jag kan bara ta en ton, men en gång tog jag två..men det gör jag aldrig om igen. För jag lät som en gök så ni kan nog förstå att jag håller mig helst till en.

Bye bye now!
 
 
 
Kommentarer:

 haha...städat rummet! varför inte låta det vara som det är? efter du har städat rummet blir det ju likadant sen. XD (A) sen JA!!! jag och mackan ska komma...eller jag ska komma. vet inte med mackan ännu. XD så se ou there. kommer ihåg mitt namn nu. ;) 
Skrivet av Ho-Man den 17 september, 2007 kl. 23:31 #
 

 ^^ 
Skrivet av Amelia den 18 september, 2007 kl. 07:08 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: