lindilus.blogg.se

Linda = master-obducent

Kategori: Gymnasietiden

Åkte till SKins igår istället.. men det va ju oxå hurtigt lixom. Köpte två paket kräftor som huliganerna ska svulla i sig på lördag. Sen brakade vi hem till Bajse (Joshi) och gluttade TV all night long. Lindilus fick enormt skrattanfall och skrek: Jag vill inte mer.
Riktigt trötta som två musmattor somnade vi som storkar och jag babblade tydligen i sömnen.
[quote]Du..vart är Kenneth då förfaaan??[/quote]

Idag fick vi disikera lungor, hjärta och lite annat från ett lamm lr va det var. Jag tyckte det va skitkul..jävligt grååse, men ändå oooh so fun! Slet och drog i de små inälvsbitarna så det stänkte. Mohahaha :D

Idag ska jag åka till Martin på riktigt.. annars blir jag fan lessen i ögat. Då tänker jag ta det lilla fårets hjärta och sprätta upp det i nåns fula panna. Så passa dig du med extra mkt blåa blämmor.. you\'re first in line.

Tjing!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: