lindilus.blogg.se

OMFG

Kategori: Gymnasietiden

Finally är den satans kursen klar.. har fått gå upp massive tidigt hela helgen och suttit på "lektioner" hela dagen. Jo men snälla förstör min helg lite mer.

Igår va vi på Hirschenkeller. Helt sjukt massive när vi upptäckte ett par käkben som vi gillar väldigt mkt... finns historier att berätta.
Innan dock hemma hos Cas-mor. Greveholm, photosession och upphängning av tavlan. Den passar så jävla bra med de blå tapeterna. Bara så alla vet.

Men nu är jag så trött att jag inte känner igen gårdsfolket.. ska springa och trampa på en mina så jag slipper existera. Toodies allt tråkigt!
 
 
 
Kommentarer:

 Vill också träffa cheekybones! fatta att du har tagit på honom, det är stort. diu är söt, ja det är jag! 
Skrivet av Navel Bob den 16 september, 2007 kl. 20:06 #
 

 Kletiga Linda bindan? Ja, det är jag! *fniss* Kram pá dej stumpan =) 
Skrivet av Alina den 16 september, 2007 kl. 21:51 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: