lindilus.blogg.se

Orientalisk orientering

Kategori: Gymnasietiden

Japp.. så var idrottsdagen avklarad. Vissa *host* anna och elin *host* var lite möra efter partajet igår. Dom försvann helt random och sen såg vi dom inte mer. Hoppas ni kom hem. Vi lubbilubbade runt med kartan i högsta hugg. Kunde lika gärna vart utan karta för vi va totalt lost iaf. Hittade dock alla såna där orange/vita äckliga tygstycken så vi kunde börna hem med gott samvete lr dylikt.

Mkt nice att komma hem tidigt när ingen är hemma. Då kan man sjunga och låta hur jävla högt och mkt man vill. Ingen som stör sig lr som tycker det är pinsamt att dom är i mitt sällskap. Jag sjöng så det blev fan nästan ett kulhål till i köksfönstret. Me like!

Asså det är helt sanslöst..jag har läst NK-läxan = har typ aldrig hänt förut. Vi får se om det gör livet lättare. Tvivlar starkt though. Ännu större prestation = jag har läst ut Theresé Raquin- boken. Yeeeeeees, den är äntligen slut. Imorn samtal om den lilla jäveln och sen är den borta ur mitt liv för alltid. [quote]Lixom hej vad heter du ens svarta anonyma bok??[/quote]

Kanske ska åka till Martin idag.. mihiiiii. Jag har saknat min lilla sötis. På lördag kräftis <3 och söndag Tin, jag och Farmis. Plåtasken kanske inte är så hård ändå! :D:D
 
 
 
Kommentarer:

 yä kräftis :D ! på lördag är det stinas kylskåps tur att bli antastat mihi 
Skrivet av helena den 20 september, 2007 kl. 22:39 #
 

 Haha vackert! Men asså..är det ok om jag tar med mig en kompis...hahahaha!! 
Skrivet av Linds den 21 september, 2007 kl. 15:47 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: