lindilus.blogg.se

Boring

Kategori: Gymnasietiden

Sitter ännu en gång i biblioteket för att undkomma lektionens strypande tristessfaktorer. Denna gång är det bild som får mitt hjärta att mensa ner sig av hat och ångest. Ska göra en bild som förmedlar ett statement. Mitt är: Äter du snabbmat så blir du fet! Har klistrat upp bilder på extrema fetton på ett papper och letar efter bilder på fettbildande saker att smacka upp på kollaget. Lövli...not!

Förkylningen krampar i fejjan och ögonlocken fladdrar som fladdermöss med nervskador.

Ikväll är det träning och eftersom jag bor i en kartong långt från civilisationen får mor komma med kläder och diverse så att jag kan åka direkt. Med den extrema hjärnkapacitet jag har kan jag räkna ut att hon kommer om ca. 10 minuter. Då ska jag springa genom korridorerna som en jävla galning och skrika hibreiska kärleksord till alla jag möter. Tror det kan vara bra för min sociala status.

En sjömans biff och en sjömansbiff!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: