lindilus.blogg.se

Overboobed och orange rand.. my new style

Kategori: Gymnasietiden

Skäms att jag sitter här som en punkterad sjögurka när det är så ultimat väder ute, men sola kan jag göra på väg till bussen sen eller så. Nu e Patte hemma igen oxå så nu får jag sällis till och från träningar, vilket får kastanjerna i min mage att skutta av lycka.

Idag var det hemskt att gå upp. Va hos min sötaste solbulle igår och då brukar man komma hem en inte alltför härlig tid. Men va gör det när man e kär i ögat och får se utsikt och fågelbajs uppe på telegrafberget. Efter att ha vilat ögonen i 5 timmar skuttade jag upp som en felknullad Duracell-kanin och hej och hå!

Efter/under den lökiga skoldagen spelade vi in vår inte alltför seriösa film till mösspåtagningen. Jag ska spela blondinpucko och självklart måste man ha massa jävla klet i facet då. Urringningen kan jag ta (mohahaha), men sminket fick min rosa själ att koka som en kastrull med nudlar. Folk bråkade som vildar över oförmågan att komma frammåt med skiten medans andra dansade robotdans och garvade som nerknarkade daggmaskar. Dagens underbaring va helt klart när Larre dansar loss så hårt att hon ramlar ner för backen. :lol: Svårt att stå och se kexig ut när man skrattar som en frustande islandshäst. Det blir nog bra med det där iaf trots ångest på vissa håll!

Min tröja luktar Buppis.. inte bra när man ska försöka plugga till prov. Herrejävlar säger jag bara. Lev väl!

[quote]- Har du sol på din balle??
- Aa, efter 5[/quote]

Kommentarer


Kommentera inlägget här: