lindilus.blogg.se

Solen är hasselbullig!

Kategori: Gymnasietiden

No air no air.. fan va jag ska hålla på och tjata ut låtar när jag gillar dom. Lyssnar hela dagarna om och om igen som en apatisk bäver och tillslut vill man bara spy på låten. Livet alltså!

Hej solen, du e välkommen! Helt jättefint att sita ute på rasten som en fransk varmhund och steka. Tror min gulle hasselbulle håller med på den punkten. Har kommit på nu att denna sommar ska jag göra en radikal förändring i solandet. Ska verkligen försöka att inte få så mkt sträck av bikiniöverdelen = massive svårt i mitt case. Jag önskar mig själv lycka till!

Har gjort färdigt spanskan på någe mirakulöst sätt och håller på med fittengelskan nu. Vet dock inte riktigt vad jag är supposed to do. Men håller man tungan hårt åt höger och flaxar samtidigt med armarna brukar det lösa sig. Ska nog ta mig samman ännu lite mer senare och åka till Torvalla lite tidigare och springa de satans 2 kilometrarna som får både lungor och övriga inälvor att rosta sönder.

Men nu får ni klara er utan min underhållning ett tag.. cya!
 
 
 
Kommentarer:

 Så du ska sola topless i sommar? O.O!!!! 
Skrivet av Anders den 21 april, 2008 kl. 23:11 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: