lindilus.blogg.se

Mun och snopp!

Kategori: Livets lilla gång

Bloggskrivandet har blivit helt fuckat.. ungefär som en felknullad bäver och sånt vill man ju helst vara utan. Här kmr då lite raportering från det senaste uppehället av livets dagliga dos.

Gårkvällen spenderades med den alltid lika klämmiga Casboo, som kvällen i ära bakade en hallonpaj som tilltugg. Under baket kom vi fram till att mitt hem luktar mun och snopp. Kanske inte den bästa kombon i ett kök, men jag tar det som en komplimang. Sen tror jag att det blev lite för mkt Sex in the city för jag drömde att min mamma gav mig en glass med en dildo i och att Rickard + bror gjorde en nakenfilm i sitt badkar. Helt krystifikt!!!

Idag va det träning som hette duga med mer tyngd än en fluga. Körde hela programmet med diverse bygg och dylikt. Kan säga att det var mer än en lungblåsa som jobbade övertid.

Just för tillfället sitter jag i stugan och spelar BackPacker2 och kollar på ett program om pedofiler. Haha, riktigt nydeliga aktiviteter!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: