lindilus.blogg.se

Fettma och magsmärtor

Kategori: Livets lilla gång

Smala och smärta! Det är vad jag och Ricky-Roo ska bli nu efter nyår. Vi ska vara så nyttiga så nyttiga så idag har vi mätat och måttat och tagit minst 75 nakenbilder. Hehe!

På sjukdomsfronten går det fan trögt alltså.... varför kan inte bara det onda i magen ge upp och flyga till Irak? Tin är ytterst rädd att hon ska smittas av det onda bacillagus som befinner sig i min kropp. Hon står nu på Pressis och skakar hörntänder och skvätter i byxan.

Jag får iaf hoppas att jag är botad imorn för då är det jobb och såklart nyårsfirande på hög nivå med de gamla haggorna från S2b. Pratar just i denna stund med Kvikmor på msn och hon har informerat om att vi ska til restaurangen Cocodrilo imorn. Tycker det verkar oerhört spännande och humoristiskt. Har tillome bestämt kläder redan så nu får den där jävla Gud ta och visa in extistens och fixa mig frisk till imorn.

Nej.. om man skulle ta och avluta här. Det är inte lätt att vara ung när man är gammal!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: