lindilus.blogg.se

God natt??

Kategori: Livets lilla gång

Ojsan hoppsan i lingonriset! Det har vart lite uppehåll här pga monsturösa träningar och diverse invigning av nya hallen i Torvalla. Det 8 minuter långa programmet var inte riktigt helt ok, men nu har jag iaf ett par rediga båmärken och xtrem träningsvärk som pryder min smärta kropp. Eeeehh... Provade dock en ytterst abulös massagestol idag och skoja papegoja att jag tänker köpa en sån. Det va nästan lika mys som att äta choklad.

Annars är väl allt liika mobbat som vanligt. Utmobbad och fläckig som en dräktig orangutang. Så skulle jag nog se på livet. Men jag får ta i med nya krafter imorn för nu ska jag skicka mail til P-nilla och sen slänga huvudet i kudden och blunda tills jag vaknar. För imorn ska det köpas juleklappar!!!

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: