lindilus.blogg.se

Simhopp!

Kategori: Gymnasietiden

It\'s not always rainbows and tussilagos.. men idag är det fan det. Ett gäng bruttor från klassen åkte till Eriksdalsbadet på idrottsdagen och lyckan var ju bara total: EM i simhopp går där denna helg och idag va de underbara människorna där och tränade. Jag blev helt extremt lycklig... Såg lixom Anna Lindström (lr vafan hon heter), en underbar kille med "rumpklyfta" :lol: och en lurvig italienare som fick massage av en vacker äldre herre. Ska lätt kolla på TV:n sen och känna igen dom jag såg. Hehehe!

Sänniluu.. det va nog inge problems med det där skiten. Mor och jag fixelitrixade så det e bara och åk så att säga!

Nu ska jag fan ta tag i situationen och skriva den där gölliga packlistan.. pillerburkar, uppblåsbar panda och ett par för stora yllekallingar står högst upp på listan. Här ska packas!!!

Och bara så att alla vet så har jag en vän som är fett streetsmart.. hon heter Cassandra Karlsson och bor i Haninge. Kolla upp henne så kommer era ögonhålor att smälta som tartletter i månsken. Mihiii! <3
 
 
Kommentarer:

 Åh så bra! Gran Canaria here we come! Snart. Shit jag har hört talas om den där Cassandra, alltså, jag har hört att hon är jättestreetsmart, alltså jag skulle ge vad som helst för att se henne! 
Skrivet av Sannilu den 01 februari, 2008 kl. 18:09 #
 

 fan!! aja, försöker igen, inläggen försvann! Så det gick bra med biljetten efter allt tjat dåh.. hahahhahaha ahahhahaah, va störig jag varit! =) förväntar mig en fet present när du kommer hem igen. =) 
 Skrivet av cathy patty! den 01 februari, 2008 l. 19:31 #
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: