lindilus.blogg.se

Bildööör

Kategori: Gymnasietiden

Asså va är det med livet?? Det är astråkigt, asirriterande och asdeppigt!! Den nya mobilen orkade med mig i 5 dagar. Den fick nämligen cp-ryck idag, jag sa ju att den skulle vilja ha skilsmässa från mig. Asså jag har verkligen vart rädd om den.. fattar inte varför mina saker aldrig funkar. Någon där uppe har nåt allvarligt problem med mig. Jag hatar det!

Jag hatar oxå historiaprovet vi ska ha på måndag. En människa kan inte trycka in hur mkt som helst i huvvet... särskilt inte om den kollar på EM i konståkning samtidigt. Sverige-pojkarna va asaduttiga i kortprogrammet. Fun fun fun!

Eftersom jag egentligen borde plugga historia lr svenska så fixar jag runt med lite foton istället. Nu du Patrick ska du få se på bilder på bloggen. (som försvunnit från passagen som vanligt)

Först ut Maddes first time out..Nivå 22 <3


HP-rejs hos Cazsn. Froidor och SKinny oxå närvarande.


I lördags hos Skinny.


Lövar denna..Cas & jag färgar håret
 




Men allihopa..skulle vi åka skridskor imorn?? För jag pallar ej gå ner och hämta de små jävlarna i huset där nere. Tror jag står över och springer till gammelström istället = asbra för min inte så friska kropp. (Mor tror för övrigt att jag har tuberkulos) Imorn måste vi iaf prata med Gunnar..Larre det måste vi!! Och Cas, du tar med nästa OC-box. Jag går under av abstinens här!!
 
 
 
 
 
 
Kommentarer:

 Hehe, sexiga bilder =P 
Skrivet av Patrick den 23 januari, 2008 kl. 19:21 #
 

 vi kirrar gunnar imorn ;D ska du springa imorn elr? jag har fan inga skridskor "/ så jag måste nog springa.... 
Skrivet av larree den 23 januari, 2008 kl. 20:35 #
 

 vi springer! palla firra ut skrillskrollarna ur friggan ;D lövel smekisar + allmänt vackra bilder på generellt vackra människor. 
Skrivet av cas den 23 januari, 2008 kl. 23:22 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: