lindilus.blogg.se

En smula, en smula!

Kategori: Gymnasietiden

Pumpapastej och avslagen fruktjuice.. ingen höjdare direkt och jag är därför glad över att jag alltid behövt förtära något sånt.

Det har varit en slapp dag.. va händer med världen lixom?? Satt vid skåpen i typ 100 år och smulade sönder papper i småbitar och snackade blaj med pögarna från sam-klassen. Det va antingen det eller att gå på idrotten och springa till Gammelström. Det är inte direkt min grej så jag smulade papper istället. :lol:

Imorn är det idrottsdag.. the geeklords är ute i sista stund som vanligt.. antar att vi ska till Eriksdals, eller?? Vi får höras om det i ett senare skede helt enkelt.

Mor har köpit asasnuttiga små kläder till mig nu när jag ska åka till varmare longituder. Bla en lövli kjol med 711 färger och ett linne med typ massa saker på. Palmer eller anannasissar eller vafan det va, haha! Måste ju på riktigt börja packa nu, men såklart skjuter jag upp allt till sista momento och får panikslagna attacker som leder till blåsor mellan låren. Eeeeu..det sista va en lögn.

Sommarens besök till Gran Canaria blir svårslaget, men jag ska fan försöka. Känns lite omöjligt dock när man gluttar på de gamla kära bilderna. - Men titta, där är ju Lillebror...med en koompis! :lol:
Love you geeklords!
 
 
Kommentarer:

 aoouoauoa bulle i ögat, poriktigt! längtar tillbaka till ~ the time of my life ~ <333 
Skrivet av cas den 31 januari, 2008 kl. 19:51 #
 

 Vet vad du menar lövör. Tänk dig bara den där megakvällen med besök hos Ives och försök att låsa dörren. Kan seriöst inte komma på mkt som slår den natten. Älska!!!! 
Skrivet av Linda den 31 januari, 2008 kl. 20:04 #
 

 Lätt den bästa resan ever!!! Seriously, vi måste göra om det. Geeklords for life <3 
Skrivet av Skin den 31 januari, 2008 kl. 20:15 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: