lindilus.blogg.se

In school

Kategori: Gymnasietiden

Jag bubbleribubbar dig till Bubblare Bob! Det är Eng c och jag bluttar runt och dubbar folk, med ett stolsben, till min nya Bubblare Bob-klan. Än så länge består klanen av: Mig (huvudbubblare), Cas, Mäds, Sännu, Attila, Simon och Tommy.

Förbereder oss för 2,5 tim håltimme.. fundar på att ta en av de gamla nacho-tripparna. Cas säger: - Det står mellan din stav och min grotta!
Nu är det fajt á la Star Wars med ett stolsben och en kalender!

Nej.. nu ska jag skriva upp de tio senaste presidenterna of The United States.. wish me luck!
 
 
 
Kommentarer:

 Jaha var det det hon sa som var lite oanständigt? Jag hörde inte riktigt eftersom jag var uppe i mitt spännande presidential elections fuckah. xD Där fick hon till det, som vanligt ;) 
Skrivet av Sannilu den 15 januari, 2008 kl. 19:19 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: