lindilus.blogg.se

Kontakteeer!

Kategori: Gymnasietiden

Oj oj.. skandal! Lindilus har inte skrivit på en hel dag. Måste va den feta träningsvärken som gör att det blivit lite komplikationer i systemet. Har faktiskt tillome träningsvärk i händerna från i fredags. Knåpeliknåp i de kära små kycklingbenen!

Efter träningen åkte jag hem och duschade så att jag åter doftade hallonbåt och jordgubbspastill. Sen Skuttade jag vidare hem till Rickard och hade de vanliga djupa samtalen..eh..heh. Nämen det va trevligt.

Igår va det stor sensation i bärskogen! Sanna och Nippe följde med ut..tjohooo! Kletade runt på Nivå22 som vanligt innan. Nåra knasbollar beställde pommes frites och satt och knapra på som hungriga bävervalpar. Sen skuttade vi vidare till Berzelii där det såklart va hur mkt Tyresö-människor som helst. En del missöden mot slutet av kvällen dock, men annars va det en fin sammankomst.

Det bästa (nästan) var att jag träffade min käre gamla spanskalärare Alfie på bussen hem. Han pratade fortfarande med sin extremt underbart mörka röst och han va iförd en raffig grön basker. Va gör du nuförtiden, varför hör du aldrig av dig..och allt det där ni vet. Han blev iaf ytterst glad när han hörde att jag läser språk och fortsatte med spanskan så att säga. Fin människa den där Alf. :D

Idag va det träning igen..min kropp är inte glad i ögat för tillfället, men jag antar att det är så det ska va om man inte är från Ukraina lr så. Nu måste jag typ åstadkomma något inom pluggandet. Spanskan typ dränker oss..why God why?????

Till sist ett visdomsord från mig och Patte (Patrick):
Man måste ha konservöppnare för att kunna öppna en konservburk!

Och eftersom Patte klagade på att det inte är några bilder på min blogg ska ni nu få en bild på mjölk. Håll till godo!
 
 
 
Kommentarer:

 Jonibeeet, tjalalallala! *vickar på höfterna* Spy! 
Skrivet av cathy patty! den 14 januari, 2008 kl. 18:10 #
 

 HAHAH 
Skrivet av Patrick den 14 januari, 2008 kl. 23:10 #
 

 MJÖÖÖÖÖÖÖÖÖLK<3 
Skrivet av gissa vem ^^ den 15 januari, 2008 kl. 16:38 #
 

 hmmm.. kan det vara BalleDu (Larre)?? XD 
Skrivet av Linda den 15 januari, 2008 kl. 16:39 #
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: