lindilus.blogg.se

Diverse röror

Kategori: Livets lilla gång

Igår spenderade jag de tidigare timmarna på dygnet tillsammans med min partner in crime Cas the panik. - Jack...It\'s the wrong hole... Mkt spännande ägde rum då vi slog våra valkar hårt ihop och badade loss efter att ha studsat ikapp med svettdropparna. När hungern började trycka på i de nedre regionerna gick vi till affären för att köpa tonfisk och allehanda skönhetsprodukter. Sedan svullade vi diverse mackor med tonfiskröra och läste om Blondinbellas blodiga trosor. Jag tog finfina bilder på denna fina get2geddör och även på dagens andra aktiviteter, men när jag nu skulle lägga in dem på datorn så kajka hela kameran ihop och alla bilder utom en försvann. LIVET ALLTSÅ!! När ska Gud bara inse att han kan vara snäll mot mig oxå nån gång ibland???
Cas lycklig över det fetstora cykellåset.

Men åter till sagan.. Senare på kvällen möttes trion och Geeklords i en hård kubbfight på Kvikens ägor. Getingar och mygg under middagen gjorde att vi fick fly till det fullspäckade huset och spela en runda TP, som vi alla var mkt duktiga på. Allmänbildningen är på topp nu när vi gått ut gymnasiet och allt.

Nu tänkte jag då ta kragarna till korgen och söka jobb här. Skicka CV och pilla och nutta. Mamma visade just en grå fisk hon hittade i påsen med räkor hon höll på att skala. En läskig upplevelse även om fisken i fråga var ganska så söt i ögat. Mkt inspirerande såhär under sommarhalvårets andra halva.
 
 
En räka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: