lindilus.blogg.se

Tjockis!

Kategori: Musik,TV,Video,Film

 Årets lyckligaste tid är här! Hallonen har kommit och Eriksdalsbadet har återigen öppnat sina portar efter reparation. (Ryck i ögat) Hur som haver så dinglar vinbären från sina klasar och smågrodorna ligger i överkörda drivor på vägarna. Alltid lika mysigt om bara vissa människor kunde sluta pika och babbla om fett hela tiden!! Morr

Idager har jag, SOM VANLIGT, inte gjort ett jota. Städade dock rummet, som en överbetad sjöhäst, och gjorde styrkan som sig bör denna sommar. Känner att jag inte riktigt är i topp på träningsbiten. Ska ut och springa, när middagen har slutat knorra i magen, i hopp om en smärre sista-minuten-förbättring. XD

Ringde till käraste Casmor idag, men som den magnetiska minidildo hon är så svarade hon såklart inte. Jag tycker att vi allisammans borde slå våra krokiga karameller ihop och ha en nivå-kväll eller liknande. Gärna redan denna vecka då jag e sugen på att snutta era sliskiga örsnibbar. För jag e en bliiiodigel!

Hittade denna i min dammiga skivsamling... så underbart vacker!!! Hahahahaha!! Älska handrörelserna på "and then we take it nice and slow".
 
 
 
Kommentarer:

 Definitivt dags för lite - lakrits shot och smirnoff ice, party varje heeelg!! Hur, när, varför?! 
Skrivet av Skinny den 15 juli, 2008 kl. 11:37 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: