lindilus.blogg.se

Cykelsabotör

Kategori: Livets lilla gång

Cas & Skin.. jag saknar era små uppnosiga rövansikten!!! Märkte det som fan när vi babblades vid genom telefonerna idagis. Fett taggad för dinering på Nivå imorn. Och dom som tycker att det är tacky och bara undrar varför så kan jag ta och meddela att det är det tackyness som är grejen. We sure do like it! Ses imorn mina söta knubbsälar.. <3

Trodde min cykel blivit snodd idag när jag skulle åka hem, men den hade bara blivit indragen i skogen. Någon hade fått ha det riktigt roligt och brutit av stödet, nästan slitit loss låset, fuckat up växlarna och mongat till framstyret. Dagens medborgare vet sannerligen hur man underhåller sig själva på bästa sätt.

Undrar hur det går för lilla Tin i Riga. Jag får ta och fundera över det medans vi gluttar på ännu en film här. Idag är det dock paus från Potter. Tjolahopp!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: