lindilus.blogg.se

Hemmarfixardag

Kategori: Livets lilla gång

Det där med time turners är knepiga grejor har vi insett nu efter en natts sökande efter exakt förklaring på diverse internet-sidor.

Här sitter jag som en slokörad ökenelefant. Idag har jag städat mitt äckliga rum och även slängt ut alla fula eller för små kläder som befunnit sig i mina lådor. Kan meddela att det var mest kläder som var för små, vad nu det kan bero på.

Idag anlände betygen oxå.. jävlar va arg jag blev över vissa grejor. Trodde nästan mitt näsben skulle gå av. Känner bara enorm hopplöshet över mänsklighetens fortlevnad. Livet är INTE rättvist!!!!!! Dock blev jag lite gladare i ögat när jag fick ett brev från min gamla mellanstasie-lärare Irja, som hade skickat 500 kronor till mig. Jag blev helt jätteförvånad. Iofs är det ingen hemlighet att Irja är en av de bästa lärarna ever, men hej hoj det var ju typ år och dar sen jag hade henne. Får skicka ett litet snyftande tackbrev till henne och så vidare...

Imorn hoppas jag få träffa mina vackraste kompanjoner för en finare dinering ute på stan..mohahaha.. låt oss se vart magarna för oss..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: