lindilus.blogg.se

Cheer Elite

Kategori: Gymnasietiden

Oj oj.. träningen gick som en dans på nyköpta rosenbuketter. Trots Jenny\'s feber och ja..Skinnys mindre fina yttre. (just had to do it cutie, you know I love you). Imorn e det DM dårah (fjortisuttal) och jag börjar bli nervös i näsan nu. SÅklatt borde jag gå och lägga mig..jag e dum! Ska kila iväg som en tillplattad padda och duscha och fläta babbet. Måste ju vara vacker till den stora dagen..stort lol. Hursomhaver så ska vi vinna imorn iaf. Vi ska iaf gå vidare till SM..annars kmr min pizza inte sitta lika fint i tarmområdet.

Godnatt alla muskotnötter och tårtfikare. Heja på mig imorn.. inte för att vi behöver det utan för att det är kul. Tjohopp!
 
 
 
Kommentarer:

 Jag som hade piffat håret så ultra mkt innan träning, menar du att det inte syntes? <3 
Skrivet av Skinny den 07 mars, 2008 kl. 23:28 #
 

 Du såg ut som en överkörd grävling.. men det är ju nästan det bästa jag vet. ;) <3 
Skrivet av Linda den 07 mars, 2008 kl. 23:49 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: