lindilus.blogg.se

Påsklov!! :D

Kategori: Gymnasietiden

Haha, jag kom in idag oxå!! Suckers!!

Sista dagen i skolan idag och den kändes rätt nice i ögat. Basket på idrotten för 711:e gången och jag undrar fortfarande varför det enbart ska undervisas bollsport och kondition. Vartfan tog redskapsgymnastiken vägen som va så jävla viktig på högstadiet?? Jaja.. ingen franska och helt ok engelskalektion gjorde livet bättre än en frasig våffla. (not) Men nu är det lov iaf och det ska firas med allehanda chokladharar och ägghalvor. Bring them to me!!!

Hoho jaja.. nu tänkte jag besöka the hunk så att han inte byter ihop av saknad. People tend to do that when I\'m gone too long. ;) Haha, jag vill tro på det så säg ingenting!!! Men imorn ska jag vara redo i hörntänderna när Tin & Jens kommer för att trycka i sig påskmat. Me like!

Plåtasken är polerad!!
 
 
Kommentarer:

 En dag utan Lindilus är lika hemsk som att få kanelstänger uppstoppade i näsroten = ganska väldigt mycket hemsk <333 
Skrivet av Skinny den 21 mars, 2008 kl. 15:23 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: