lindilus.blogg.se

Ledigt = deg

Kategori: Gymnasietiden

Skinny sms:ar av sig tummen i vild desperation över att jag inte skriver. Kan hon ha knullat i lunden för lite på sistesn??
[quote]- Jag har mkt pengar!
- Och jag har klamydia!![/quote]

Helgen har mestadels bestått av diverse gosmos med rostad lök och en del komplikativa konsekvenser. Jag har iaf lärt mig att alltid ha hemnycklarna till hands.

Idag när jag och Buppis skuttade hem till mig för att fixa lite var det nobody hemma och jag hade zero nycklar med mig. Efter allehanda inbrottsförsök fick jag ge upp och vänta på att mor skulle anlända och släppa in mig. Sen börnade jag iväg i vildaste galopp för att glutta bio med Buppis. Vi kollade in 21, som var helt gångbar både söderöver och i Brasiliens djungler.

Men jag meddelar mer häpnadsväckande nyheter senare då syrorna tagit över min bakdel och ögonlocken slutat fladdra av trötthet. Av deg blir man seg!

Måslort!
 
 
 
Kommentarer:

 vafö e do aldrig på msn mer... jag har trokigt utan min fiffefiffa.... du kanske tillome glömmi min föddeleda? 
Skrivet av Catrin den 03 maj, 2008 kl. 21:57 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: