lindilus.blogg.se

Mösspåtagning

Kategori: Gymnasietiden

Jo visst.. mösspåtagning idager och jag förstår absolut inte varför det ska vara nödvändigt att gå med mössjävlarna från centrum till skolan.. det finns ju buss! Vi fick skämmas rejält över vårt uppträdande på scenen (tack Fluff som inte kom btw) och filmen var sisådär. Vi fick iaf 2 poäng och det är ju bättre än bajs. Det var antagligen tack vare Marias vackra insats i Shrek-dräkten. Måste även säga att samklassens pögar var ovanligt söta i sin lilla filmis. Vackert!

Har just avslutat historiauppgiften och dagens middag som bestod av lite hårdkoktpasta med stenhårt spenatinnehåll. Känner mig som en felknullad bäver i magdjupet och tanken på att åka och springa och träna känns inte alltför angenäm.

Dessutom måste jag göra spanskaäcklet och skriva min projektloggbok. Grattis Linda!

En märklig nyhet är dock att jag provade min balklänning från 9:an. Får visserligen inte plats med nån BH och det blir lite riskabelt att andas för mkt, men jag kan fortfarande ha den. 4 kg och den skulle nog sitta som en trollslända utan vingar. Blev ganska kollrig i bollen faktiskt.

Ha det alla mygglarver!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: