lindilus.blogg.se

Mina lår är kackor av fett

Kategori: Livets lilla gång

Degiga dagar får en verkligen att känna sig sååå mkt fetare, har ni tänkt på det? Det är precis som om det är nån litet troll med en sliten väska med fett i som går och smetar upp klumpar och kackor med fett på människor som degar för mkt. Jag ser på mina lår att jag har degat en hel del på sistone, om ni förstår vad jag menar. Kan det vara Prison Breaks fel månne??

Jag har börjat glutta på andra säsongen nu och det är så gulligt att man bara vill grabba tag i närmsta medmänniska och valsa ut genom dörren och vidare in i moder jords sköna natur. Nämen spännande är det ju iaf... man får nervösa ryck och krämpor i ögonbrynet och det där ni vet.

Nä.. om man skulle glutta på ett till avsnitt...eller kanske gå på jakt efter Leffesvampen och heffaklumparna. Tuff call, vad väljer man?!?!
Den...
..eller den?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: