lindilus.blogg.se

En kopp vin!

Kategori: Livets lilla gång

Men hjälp mig ut från hallonskogen.. fan va längesen det va jag skrev här då!!!

Inte mycket har hänt i våra vuxna och tråkiga liv. Skinny jobbar som vanlig och träningarna fortgår utan större inverkan av väder och vind.

Igår firade vi dock Cas födslidag hemma i Viveka-lägenheten. Jag tror att det stod jävligt klart för alla att Cassandra bor i skrymslet bakom gardinerna. All hennes post är adresserad dit. Chirre, dirre och en del smirre inhalerades och äntligen..ÄNTLIGEN.. är min obeskrivligt äckliga General Popov slut. Mina smaklökar kan äntligen andas ut. Dock har mina luktsensorer fortfarande inte riktigt kommit över spyan jag igår fick torka upp i hissen. Jag gillar damen som den kom ifrån, men hennes innanmäte innehar inte den mest glamorösa lukten. Väldans trevlig kväll helt enkelt med en fnissande Frida, Jennifer på PET-flask-trumpet och Emelie på bästa Axel-shake-humör. Shake your axels, watch yourself...shake your axels, show me what you\'re working with.

Enough written for today känner jag. Här ska det titas på Wall-E. Puss i klyftan. (euuu)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: