lindilus.blogg.se

Wall-E <3 <3 <3

Kategori: Livets lilla gång

Hallå i stugan!

Dag 2 på fettoprojektet och magen är hungrigare än någonsin. Sitter och fifflar och mifflar med diverse mackor medan Pandaplutt (älskar det ordet) är ute på avföringsäventyr.

Igår tittade vi ju som sagt på Wall-E.... och den va så jäääävla vacker. Höll på att snutta nyllet av mig ett flertal gånger. Filmen är fan obeskrivligt sötnötig och jag hade offrat många näshår för att ha en liten pandaplutt-robot hemma hos mig. Undrar om han kan ta sig fram i enorma mängder smutstvätt och allmän skit??


Snart får familjen Holm besök av nån farbror och brorsdotter. Jag tror att jag försvinner hemåt då eftersom jag inte känner rischarmens krafter ha vaknat upp riktigt än. Tänk om jag får ett anfall som skrämmer hela kvarteret. Jag får åka hem och ladda inför träningen helt enkelt.

Skvidevitt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: