lindilus.blogg.se

2 överdimensionerade skinkor

Kategori: Livets lilla gång

Klapp på axeln till mig som idag än en gång insett att mina lår ser ut som 2 överdimensionerade julskinkor med riktigt mkt glasering och senapsfrön på. Klappen är för att jag tog tag i det ständigt rådande problemet och greppade cykeln för att åka till Alby och springa en vända. Det va inte dödande jobbigt, men ändå så pass att min lungor hann sjunga hibreiska julsånger ca 15 ggr innan jag va färdig. 2 måltidsersättningar, lite pannkaka, plommon och en banan senare sitter jag nu här som en utsvulten kastanj och kliar mig i hårbotten. (Inte för att jag har eksem och mjäll eller så utan för att det lät bra med hårbotten i den meningen) Funderar på att mla naglarna nu för att ha nåt att distrahera svullartankarna med, men att måla naglarna brukar bara resultera i att mina händer ser ut att ha blivit spydda över av en magsjuk katt. What to do Basil?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: