lindilus.blogg.se

Min alldeles egna Evinrude <3

Kategori: Livets lilla gång

Ååååh åååhh jag e så lyckans ost för min nya bärbara dator som jag köpade igår. Hela dagen igår höll Ricky på att installera och fixa och feja. Så idag tar jag bästa tillfälle i akt och blippar runt som en galning på diverse hemsidor...bara för att jag kan. Sitter i biblioteket (nuuurd) och inväntar dagens aktiviteter: läskiga järnstänger och jobb. Framför mig sitter en man och läser DN. Han luktar nog äckligt om man kmr lite närmre. Hans väst ser ut att kunna lukta äckligt..hehe.



Hur som helst så har jag döpt datorn till Evinrude, dataväskan till Orvil och det lilla modemet till Pärlan. Vi ska bli små vänner! Men nu ska jag bege mig från bibblans mystifikation. Vi höres...
 
 
Kommentarer:

Bilden tog jag endast för din skull Lindus ;)
Skrivet av jennifer den 17 augusti, 2009 kl. 16:37 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: