lindilus.blogg.se

Chocklad & hasselnöt :P

Kategori: Livets lilla gång

Är så sjukligt trött att pannbenet nästan smälter samman med överläppen. Efter jobbet åkte jag runt i landet (kändes det som) och köpte diverse julklappar hit och dit. Tror faktiskt jag e helt färdig nu! Wopaaah! Hittade en asgod Nutrilette bar på City Gross oxå med choklad och hasselnöt. Önskar mig massor av såna i julklapp så att jag kan gå ner ännu mer kilon och se ut som Olsen-Tvillingarna.....eller kanske inte riktigt. Nu får det vara nog med chit chatting här för imorn är det öppning igen vilket innebär att jag måste sussa loss. Som en kund sa till mig i onsdags: - "Det är svårt att vara i fickan" Iofs pratade han om alla småmynt han hade, men iaf!!! Sov gott!
 
 
Alla klappar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: