lindilus.blogg.se

T-röd = T-red = tired = trött

Kategori: Livets lilla gång

Idag såg jag en grabb göra ett praktras utanför bussen. Det va inte lika roligt som jag trodde det skulle va att se någon ramla i snöhalkan. När jag ramlar själv (oh ja det händer ibland även de bästa) känns det som att minst 15 pers står bakom och garvar röven av sig. Iofs fnissade jag lite tyst för mig själv, men min oerhörda trötthet kanske dämpade den värsta skrattattacken. Rickard sov nämligen över här inatt för ovanlighetens skull och jag förstår varför vi inte sover här ofta. MIN 90-SÄNG ÄR INTE TILL FÖR 2 PERSONER!!! Jag har sån träningsvärk i nacken efter att ha legat intryck mot väggen hela natten och inte fan har jag sovit ett dyft...förutom när jag ruttnade och slet ner madrassen på golvet och sov i 2 timmar innan jobbet. Hahaha, det va en rolig upplevelse....som INTE ska göras om!! Bevis på det har jag ute i hallen där Rickards mobil ligger och jäser i en ruffsig pressbyrånpåse. Råkade få med mig lite ägodelar imorse som inte ägs av mig om ni förstår vad jag menar. Slet tag i allt jag kunde känna med händerna då ögonen va ur funktion. Ja jag säger då det...sova kanske..redan nu...ja tack!!

So fresh!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: