lindilus.blogg.se

Bussjävlar!!!

Kategori: Livets lilla gång

Gårdagens ansamling i Fisksätra var trevlig. De rosa köksluckorna, det mysiga badkaret och det genomgående tejptemat gjorde verkligen susen. Det mest spännande måste nog ändå varit att jag och Cas för första gången i våra liv fick åka Saltsjöbanan. Bong fjiufh!

Hemresan var dock inte trevlig hela tiden. På bussen satt en mkt förfriskad kvinna som hävde ur sig ett och annat och man kan väl säga att hon missade papperskorgen rätt rejält. Stanken från hennes inre fick Anna och mig att kliva av vid masten och ta oss en liten prommis till centrum. Där upptäckte vi återigen hur sjukt jävla underbar busstrafiken är här i tyresö. Till Brevik går det nämligen ingen buss mellan halv 1 och halv 3. HUR SKA MAN KOMMA HEM DÅ?????? Jävla pisspandaröv...och idag måste jag åka härifrån 2 timmar innan träningen. Det ska ta sin lilla tid att åka till grannkommunen. I love it...NOOOOOOOOOOOOT!!!
 
 
Kommentarer:

aha då va den som våran busstur hem , man jag åkte med en jävel som vägrade gå av en station tidigare *skadad*
Skrivet av helajna den 25 januari, 2009 kl. 16:58 #
 

aså.. lätt jag slängde på korven i ett rytande huj.. jag lovar dig...! 
Skrivet av catrin den 25 januari, 2009 kl. 18:43 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: