lindilus.blogg.se

En grillad med rostad tax tack!

Kategori: Djur

Ehhhh vafan heeej! Bjussar på en söting såhär till att börja med. Önskar jag var sådär liten..eller mest kanske jag önskar att jag hade en varmkorv med bröd??
 

Bara så att alla vet så säljer korv enormt bra på morgonen och Pressbyråns sopor är inte alls äckliga. Tur at huvudkontoret har så bra koll på grejorna säger jag bara.

Extra bra är det då jag under dagens pyrreträning åtskilliga ggr fick en snuttig liten toppkropp i huvvet och halvt dog i nacken. Men jag antar att jag är hedrad över att ha fått prova på att ha en så fast bakdel i fejjan. Jag överlever...tror jag.

På schemat för kvällen står Lets Dance. Jag har förälskat mig i Carl-Jan och spenderar mesta av min tid med att befinna mig utanför hans hus, i riktig JohanPalm-fjortisanda. Imorn ska jag dock låta min idol vila från min efterhängsenhet i några timmar och resa till Fisksätra för att skåda det nya Skinny/sandrorna-hemmet. Måtte det lukta bättre än Caszns lya!
Min drömprins...hehe!
 
 
 
Kommentarer:

är carl-jan gay eller inte ,,,, ???? 
Skrivet av 90.229.131.63 den 24 januari, 2009 kl. 16:53 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: