lindilus.blogg.se

Läkemedel...ny trend?!?!

Kategori: Livets lilla gång

Mumsiga metaforer och lite kaviar i hörnen??? Lider du oxå av det ska du prova nya metazeril Q5+ som fixar alla problem på 3 röda. Lägg 5 brustabletter i ett glas vatten...OCH DRICK. Asså jag e amazed över alla jävla reklamer för läkemedel på TV. Hur många ggr om dagen ser man inte reklam för halsbränna t.ex.? Det finns ju minst 3 tabletter bara för det..och alla är så jävla bra och håller si och så länge och räddar världen bara man tittar på förpackningen. Man bah hallå...ät grönsaker istället! Tacka vet jag alvedon...

Jaha, men nehe... här ligger alla utom jag och sover som grottbjörnar i ett stort björnkollektiv. Och jag som ville åka skridskor idag, denna sista frihetens dag innan tränngarna börjar igen. Och för att smyga igång sådär lite lätt kör vi på en 4-timmars träning imorn. HALLÅ??!!?? Min kropp kommer vara som en stor friterad räka utan sötsur sås!!!!

Jag återkommer senare under dagen med mer livsnödvändig fakta om livets små krumsprång. Piff och puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: