lindilus.blogg.se

Påskägg i systemet?

Kategori: Livets lilla gång

Hipp hipp hurra! Äntligen har alla mina gamla inlägg från sprayblog förts över till denna eminenta blogg. Jag skickade ett lite mail för att höra varför segheten va så enorm. Hade ett påskägg fastnat i systemet lixom?? Men tydligen va det bara så att min blogg råkat "glida igenom" som de så fint kallade det. men hur som helst kan man nu läsa om mitt välskapta liv ända från min födelse den 14 februari 2007. Vilken lycka för alla medmänniskor!

What else? Larmet fick raptus på jobbet idag när jag kom och det va fan nära att jag sket ner mig av rädslan för att ha begått något mayor misstag. Men som i de flesta fall va felet inte mitt utan nån annan råtta som knaprat kex i mängder. Det va iaf lövli när larmet finally slutade pipa och jag fick sätta igång att ta hand om alla grejor som va kvar från igår då annat folk inte behagat fixa och trixa. För fina, för långsamma, för lata????
Jag vet iaf att kakor är gott och får jag inte en snart så blir jag hårig som Caszns vader. Bara 18 dagar kvar tills jag får svulla. Hurrey!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: