lindilus.blogg.se

Russin och små sköldpaddor

Kategori: Musik,TV,Video,Film

Idag har jag hittat 2 tamagotchi's på jobbet. Det är 2 små dinosaurer som vandrar fram och tillbaka i rutan. Tin har en flygödla och jag har en liten sköldpadda. Lyckan va stor när vi stod där bakom kassan och fixade med Dino-gotchisarna och dissade kunderna. Man måste mata, leka och skyffla bajs. Gissa vad som är min favoritsyssla.

Vad annat i det livslånga loppet då?? Cas och jag har samtalats på telefon och det var orgasmiskt att höra hennes fräna stämma i andra änden av trådarnas värld. Jag har även införskaffat russin, frön och frukt att ha som förråd när jag blir hungrig på cholad. Jag ber till Gud att detta ska funka.

Kollar oxå in Blondinbellas TV-dagbok, som irriterar mig nåt så förbannat jävla mkt att jag skulle kunna hugga av mig ena lilltån. Och nu säger alla: Du stödjer ju henne när du kollar. JAG VET DET...men jag älskar att hata!!!!
Och här bjuder Daze på en riiktigt gammal slagdänga rörande ämnet tamagothi.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: