lindilus.blogg.se

Bananbönor

Kategori: Livets lilla gång

Potterfilmen va en smärre katastrof då det fritt har hittat på och strukits hejvilt ur den riktiga handlingen. Jag blir lite sårad i hjärtat. Tur som faaan att regissören iaf fixade 2 helt underbara scener med Ron, aka sexy face, blev helt betuttad och Harry blev underbart vacker och arrogant av sin lilla lyckodryck. Jaja, nog om dig nu...

-

3 dagar av jobb har förflutit och under mitt och Auroras styre glänser butiken som aldrig förr. Idag va det storrengöring av toaletten...min favorit. ELLER INTE! Hulkade som en pandamamma från Ukraina. Och bara så att alla vet så är banan ett bär som lever på en ört, fast Rickard trodde först att det va en böna. Snipp snopp sprut..nu e sagan slut.
 
 
 
Kommentarer:

okej, jag trodde den där bilden va nåt om hostning, aså hosting!! och att det där runda va en mun och prickarna var uthostningar som kom ut.. förstår du?? jag e så jävla konstig ibland.... 
Skrivet av Catrin den 23 juli, 2009 kl. 10:05 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: