lindilus.blogg.se

Kräcklor i spåren?

Kategori: Livets lilla gång

Så sitter man här framför datorn igen med förkylningskänningar i näsan och ett knä som skriker långa ramsor på hibreiska av smärta. Men ingenting stoppar stålBedaL när hon med flygande snabba steg svävar över joggingspåret med de nyfriserade lockarna vilt fladdrande i fartvindarna. Nja..inte riktigt så kanske, men jag lyckades iaf springa 6.4 km idag utan att stanna och kräkas en enda gång. Dock började jag känna mig ypperligt nödig efter ett par varv, men jag körde en Gunde så det va bara att springa vidare och njuta av sommarens alla dofter. (inkl. mitt mobildödande bröstsvett)

-

Annars har det vart som så att jag glidit in till Mariatorget och hämtat mina nycklar på kärleksjobbet nr. 1. Lämnade en lapp oxå att om nån vill bli av med ett pass under de närmsta 2 veckorna kan de höra av sig till mig för jag e ledig de allra flesta dar. No shit Linda, du har ju semester. (Semester = ledig) Cipi wounded person!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: