lindilus.blogg.se

Möglar i håret

Kategori: Bedas

Age my age gånger 15 när de polska byggarbetarna hamrade på huset bredvid hela dagen och jag och Cas tävlade i Madrasskmpen BoingFjuff. Bakåtsitten va den solklara favvisen. Sedan kom de andra Bedas + Kinky Kinny och vi samlades runt bordet för ett par jordgubbsdrinkar. Cas och jag påfundade ett nytt stabilt danssteg, som kommer ta alla dansgolv med storm. Men inget gott som inte för något on med sig...mitt hår blev grönt som en korvgrill av kloret i poolen. Snyggt om jag skulle på maskerad kanske, men nu ska jag ju inte det. Ikväll är det Potterfilmen på g och äntligen får vi beskåda våra favvis-fejjor. Dock har jag inga ombyteskläder här hos Ricky så jag får kanske köra samma som igår. Men hey, grönt hår och snuskiga kläder....det är läckert.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: