lindilus.blogg.se

Idag är det idag!

Kategori: Livets lilla gång

Åter igen är min näsa demolerad av armbåge, denna gång av Idahs fagra lemmar som spretade hejvilt. Jag måste säga att jag älskar kombinationen armbåge-framtänder-näsa. Det är oerhört....smärtsamt och blodigt!

Något som oxå var oerhört smärtsamt var att efter 4 timmars sömn kliva upp och åka till Pressis. Och varför sova endast fyra när man kan få hela sex timmars sömn undrar ju alla förstås då. Och då kan jag berätta att BigBrother har börjat sändas 22.55-00.55 varje vardag och JAG KAN INTE MOTSTÅ DET!! Och igår kom ju min favvis-favvis Danne in och jag var helt enkelt tvungen att avstå från att sova. Det gäller att prioritera...livet är tufft!
 



Dock kom det in rätt roliga typer idag. Ni vet pappan i McDonalds-reklamen som skrattar och säger att happymeal inte alls är enligt tallriksmodellen? Han kom in iaf och såg extremt lustig ut. Idol-Danny struttade in och pratade spanska i mobilen. Där ser man! Och en enormt genomtänkt grabb i sina äldre år som kom in för att upplysa mig om att: Idag är det idag! Jag tyckte dock mindre om damen som fick raptus över att flingorna till nån yoghurt va söta och hon hatade minsann allt som va sött. Hon stod där och skrek ett tag innan hon rusade ut... lugna sig lite lixom!!!

Nu sitter jag hemma hos Tin, inte för att hon är här, utan för att umgås med lille Jenca som e aaaaalldeles ensam. Han knaprar just nu på en frökorv och är därför för upptagen för att bli petad på. Vi får se hur det fortskrider helt enkelt....pannbiff!
 
 
Kommentarer:

tittar in:)
Skrivet av bettan den 03 mars, 2009 kl. 18:22 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: