lindilus.blogg.se

20 år

Kategori: Livets lilla gång

Idag har jag levt i 20 år = stort grattis till mig som ska åka till systemet det första jag gör imorn. Bara för att jag nu kan utan att släpas ut i underbyxorna eller åka i fängelse för människorov i samband med spritflaska. Ja ni fattar!

-

Dagen har varit en mkt stilla sarmoni med min lilla familj. (Låter som om vi haft begravning, men så är icke fallet) Grillade, smockade tårta och sköt luftgevär som de byfånar vi e. Fick enormt unerbara presenter oxå, som fick lungorna att krampa lite extra av glädje. Bla fick jag en asvacker kamera, en digital fotoram, en megabra plattång och en massagedyna som knåpar och knådar som aldrig förr. Blev ytterst lycklig vill jag lova!

-

Tack alla söta snusdosor som grattat mig i ögat trots att jag nu e en gammal kärring. Rullstol nästa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: