lindilus.blogg.se

Premiär på systemet :D

Kategori: Livets lilla gång

Jaha, idag är jag då 20 år och en dag gammal. Och eftersom jag hade oturen att fylla år på en söndag fick jag råda bot på omständigheterna och studsa till systemet på bilringarna det första jag gjorde imorse. Klockan 10 öppnade systemet...jag va på plats kvart i med näsan tryckt mot rutan. (En del kråkor råkade slita sig loss och fastna där ja). Sedan gick jag där i godan ro och strosade bland hyllorna som om jag var på en liten sommarpicknick i Skövde. Införskaffade en del små goda flarror och blev överförtjust när damen i kassan studerade mitt leg ingående. Har nog inte vart så lycklig på länge...gick och log och småfnissa genom hela centrum. CP-varning, men jag gillar mig ändå.  

-

Här langar jag nu 2 bilder från mitt hemliga bageri. Som lotion för ögat!
Egenhändigt köpta flaskor :D
 

Min tårta:
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: