lindilus.blogg.se

The planer del futuro

Kategori: Bedas

Sitter inne vid datan i brist på vårens solstrålar. Jag lyssnar på gamla låtar som brukade spelas varma under gymnasietiden. Tänka sig att det redan gått ett år sedan det var vi som fick åka flak och ha studentskiva. Sorgligt men sant och inte har man hunnit med nåt saärskilt förutom att ha blivit toalettansvarig på pressbyrån, tränat kroppen ur led på mer än ett ställe och gått upp några kilo bilringar. Tragiskt!

-

Men inte ska vi deppa ihop för det. Jag har en liten tanke som ligger och gömmer sig i ett litet skrymsle av hjärnan och den får mig att hålla ut då flickisarna känns som tungast och byggen rasar ner i fejjan på mig. Jag tror Beda-Boys vet vad jag prata om. Efter söndag...förhoppningsvis!

_

Men än är det inte söndag och innan dess ska vi strippa för småbarn och hosta busschaufförer i ansiktet...eller? Schemat är följande:

* Måndag: träning 20.00-22.00

* Tisdag: Jobb 06.30-14.30, Homis&Marcus skiva

* Onsdag: Tins skolavslutning, träning 19.30-22.00

* Torsdag: Jobb 09.30-18.30

* Fredag: tävla SM i Nyköping

* Lördag: funktionär på SM

* Söndag: fira min 20-årsdag :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: