lindilus.blogg.se

"Hej, gift dig med mig nu"

Kategori: Livets lilla gång

Igår gluttade jag då på den efterlängtade New Moon liggande i sängen med massa läkerol i käften. Inte närmelsevis lika bra som första filmen såklart, men ändå så att ögonen flödade över av "Hej, gift dig med mig nu - scener". Iofs gillade jag inte direkt första filmen förrän jag sett den ett par gånger eller 5.

*

Nu letar pappa hejvilt efter ett kasettband (oldie yes), vilket innebär att hela huset håller att på att slitas sönder. Vild desperation må jag säga. Själv tar jag det bananas i sängen (som vanligt i dessa tider) då jag gjorde illa ryggen idag på jobbet genom att lyfta en låda som en jävla mongobabian. Mor har föreslagit tigerbalsam, men jag får kväljningar av att smeta på mig massa sånt guck och särskilt zon gel. Nej hej kom och hjälp mig...då har jag hellre ont.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: