lindilus.blogg.se

Bedas <3 citronpeppar

Kategori: Bedas

Igår va det "avskeds"middag hemma hos Cas with the gas. Alla BedaBoys va såklart på plats tillsammans med Skinky och Sofie. Efter delikat kycklingklet inrullat i bröd grävde någon fram en kortlek ur framstjärten (eeeeeu hatord) och kvällen va igång. Först ett par rediga rundor med snärtar på händerna....Nattis var röd som en liten liten jultomte och grinade illa i minst 7,5 minuter. Sen gick vi över till bubblan med diverse straff för förloraren. På menyn stod förtäring av chilipeppar, tabasco, soja och lime-juice samt snortning av citronpeppar och vaniljsocker. Vi kunde se en tydlig trend i bottenstriden och återigen va Nattis den stolte, men lite ynkliga förloraren. Hon fick prova på alla finheter som bjöds vid bordet medans vi andra bara fick prova några delikatesser. Jag kan lova att min högra näsborre har haft redigt ont idag på jobbet efter attacken med citronpeppar. Det gäller att ta vara på helgen småflickor för det är sista gången vi ses å 6 månader. Gråta en skvätt..vem, vart...vadå jag..hehe nej...eller??

*

Annars är jag bara så sjukt irriterad på att alla döper sina jävla ungar och djur till Tindra. WTF people....ALLA kan och vill inte heta det...ge upp!!! Jag orkar inte... och den där jävla stalkern som kom in 3 ggr idag och pratade om fett boring saker och "smygtittade" åt mitt håll från kaffebordet: - Ge upp omedelbums!!!!!! Sådärja...härlig avreagering här..mhmmm...jo men vädret är ju fint. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: