lindilus.blogg.se

Bye bye love

Kategori: Livets lilla gång

Gamla bilder av Stockholm under typ 20-talet svischar förbi på TV-skärmen och jag har dekorerat 2 feta smörgåstårtor. Såklart har jag även ätit lite av dem...va tror ni om mig lixom??!! En chokladboll har också tryckts in i käften i brist på annat att göra. Kolla hur grymt skillad jag e på att rulla korvar och knöggla ihop skinka. Byta jobb till smörgåstårtefixare?

Och nu har dom åkt... Cas&Skinny har lämnat landet. One Geeklord is left behind! Har krävt minst 5 vykort i veckan, men det kan ju bli lite dyrt på ETT HALVÅR!!! Tur att jag har Thailand och lägenheten att se fram emot.
 
 
 
Kommentarer:

Tand ett ljus for barnen i Geeklords... snyfffffft vart ar du mitt hjartebarn???? oerhort fint altare by the who. miss and love u the most fitta <3333333333333333333333
Skrivet av cas and skin den 09 oktober, 2009 kl. 14:33 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: