lindilus.blogg.se

Finns det vaccin mot saknad?

Kategori: Livets lilla gång

Nu ringde min bäste herre och meddelade att han hade akut-vaccinerat sig på nån drop in nånstans söder om öster. Jag har dock 2 sprutor kvar och det känns ju mindre kul i alla artärer. Hoppas hoppas jag träffar er mina bästaste, snyggaste och geekigaste geeklords i thailandet för jag saknar er så att tårna på vänsterfoten snart växer ihop. Hoppas varje dag att ni ska tröttna på solen och längta efter att få se lite fallande löv och snö (som faktiskt redan vart här). - "Står det rec??" .... -"Jaah!!" =´(
 
 
 
Kommentarer:

We miss u finaste geeklord! och JA vi kommer ses i thailandet, annars kommer jag dra en nattis och kissa skinny i ogat. haha oja
bli blek!
Skrivet av caskinny den 16 oktober, 2009 kl. 13:58 #
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: