lindilus.blogg.se

Jag är säääääämst!!!

Kategori: Livets lilla gång

Horbarns döttrar och 5 penisar i rad!!! JAG HAR TAPPAT MITT BUSSKORT!!! Jag blir så ledsen på mig själv...2 månader kvar hade jag på det..2 MÅNADER!!!! Hoppas hoppas att det på nåt vis ramlat ur fickan hemma hos Rickard. Nåt som däremot inte finns hemma hos Rickard är min laddarjävel till telefonen. Och inte hemma hos mig heller...så den är oxå tappad. Kuuuuuuuuuul....kanske att jag tappat den hemma hos Jenniför. Har ett svagt minne av att den låg i en systemetpåse och sista gången jag svängde en sådan i mina nävar va just hos dig Jenniför. Tappade ju min ena sko där oxå så det är ju inte helt omöjligt. Fan va jag är sämst... Så nu går det icke att nå mig på el mobilo.

*

Fast nu hittade min mamma laddaren inne i datarummet på en stol så att jag kan ju gå och skämmas i en buske. Aja, suck och stön!!! Busskortet är iaf fortf borta...
 
 
Kommentarer:

Askungens sko ligger här.. trygg också ska du veta.. =)
Skrivet av BedaJ den 29 oktober, 2009 kl. 13:18 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: