lindilus.blogg.se

Passa på att svulla bulle idag!!!

Kategori: Livets lilla gång

Åååååh vilket fine väder det är idag... Jag gick upp tidigare och städade hela stugan och överrasknings-städade Rickards bil så att han blev helt glad i sina övertrötta ögon när han vaknade. Att överraska människor och ge bort julklappar och presenter måste ju va det mysigaste som finns. Har slagit in pappas födelsedagspresent i grönt papper med hjärtan på och massa snöre. Det blev så fint att jag bara vill springa ut och ge honom det nu med en gång. Men då har jag ju inget att ge honom på tisdag. Tyyyyypiskt!!!

*

Idag är det kanelbullens dag så passa på nu alla småtomtar att hugga tag i första bästa bulle för idag är det inte förbjudet. :P Jag och mina päron ska fira med en varsin bulle och dessutom har jag och far spelat in dagen med lite gitarr och dragspel. Hahaha, fett kul!!!
 
Kommentarer:

jag har inget paket... =( 
Skrivet av Catrin den 04 oktober, 2009 kl. 21:01 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: