lindilus.blogg.se

Alkoholiserade Sverige

Kategori: Livets lilla gång

Idag har jag helhjärtat gått in för att vara en lycklig och glad säljare som ger kunderna en WOW-upplevelse när de kommer in i butiken. Eller? Kanske inte helt, men jag fick iaf 30 kronor i dricks av en tant med fin hatt. Hon sa att jag skulle gå och köpa mig en glass.

-

Imorn blir Cas myndig i systemetbyxan. Och precis som alla andra nyfödda 20års-barn ska hon springa i största hast till systemet och köpa sig full av flarror och burkar. Helt stört alkoholiserat land vi lever i. Det är längre kö på systemet än i mataffären. Att ta körkort när man fyller 18 e ju typ inte ett måste, men att vandra in på systemet på sin födelsedag är ju lycka nummer ett i livet typ. Men jag ska inte säga nåt för jag gjorde exaktamundo the same thing. Me was soooo happy!

-
 

Idag e det lyckans ostar i ögat då The Big Benny har sagt att jag får ta ledig i 2 veckor. Jag har tur som har världens bästa systeri som slänger sig in bakom kassalinjen för att få mig ur den knipigaste knipan. Du ska ha stort tack och en puss på vänstra näsvingen! När Rickard kommer ska vi beställa.....JAG SKA ÅKA TILL THAILAND OCH SE EN SKÖLDPADDA!!!!


Tack!
 
 
 
Kommentarer:


oj. vad har hänt med mitt hår... var det så där troll-likt?! hahaha

Skrivet av Catrin den 11 september, 2009 kl. 10:22 #

Kommentarer


Kommentera inlägget här: